با ما در ارتباط باشید

کانتینر دست دوم

قیمت کانتینر دست دوم

سرفصل‌ها

در برخی مواقع افراد به علت انبار کردن کالا، حمل و نقل کوتاه مدت، صرفه جویی در هزینه و مسائل اقتصادی، خود را نیازمند به خرید و یا اجاره کانتینر دست دوم می‌بینند. برای خرید این محصولات خوب است که نخست انواع کانتینر و کاربری‌شان را شناخت. به طور عمومی کانتینر دست دوم با ابعاد 20 فوت و 40 فوت با کاربری‌هایی همچون حمل و نقل، انباری و … یافت می‌شوند. این دست کانتینرها را با نام 6 متری و 12 متری نیز می‌شناسیم.

نکته‌ای که در ابتدا بد نیست آن را یادآوری کنیم این است که برای خرید یک کانتینر کارکرده، تا جایی که امکانش هست به صورت حضوری بازدید به عمل بیاورید، چرا که بی شک به شکل بهتر و مفیدتری می‌توانید از ویژگی‌هایی همچون مدل و سلامت کانتینر دست دوم خود مطمئن شوید.

 

قیمت و خرید کانتینر دست دوم

المان‌های زیادی در تعیین قیمت کانتینر کارکرده وجود خواهد داشت، پس در این خصوص توصیه می‌شود که برای خرید کانتینر دست دوم و یا اجاره کردن آن باید فاکتورهای مربوط را جمع‌آوری و بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. پیش‌تر گفتیم که یکی از موارد پر کاربرد برای استفاده از کانتینر دست دوم، انبار کردن محصولات است. حال به بررسی مزیت‌های انبار کردن کالا می‌پردازیم.

 

کانتینر کارکرده

 

انبار کردن محصولات چه مزیت‌هایی دارد؟

از مزیت‌های انبار کردن کالا می‌توان به امکان ” ایجاد فضای کاملاً اختصاصی و امن ” پرداخت، چرا که از آن دست نیازهایی است که هر شخص انتظار دارد به بهترین نحو برآورده شود. مزیت بعدی “ محافظت کامل محصولات در مقابل باد و باران و برف و عوامل خارجی ” می‌باشد. شاید بتوان گفت اصل هدف از انبار کردن وسایل همین است.  با انبار کردن کالا، سلامت محصولات انبار شده تضمین می‌شود. و اما آخرین و دوست‌داشتنی‌ترین مزیت، ” امکان دسترسی راحت و سریع به انبار اختصاصی خود ” می‌باشد که دیگر دغدغه‌ای برای انبار کردن  و پیدا کردن وسایل  و محصولات وجود نخواهد داشت.

 

کانتینر دست دوم، انتخابی ارزان و هوشمندانه

کانتینرها تنها برای حمل و نقل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و کاربردهای فراوان دیگری نیز دارند. یکی از نمونه‌هایی که به تازگی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده، کانتینر مسکونی است که انواع گوناگونی دارد و نمونه‌های دست دوم آن نیز در بازار موجود است. در خصوص انتخاب کانتینر کارکرده باید دقت بیشتری به کار گرفته شود. بسیارند کانتینرهای دست دومی که به لحاظ ظاهر و رنگ چیزی از کانتینرهای نو و کارخانه‌ای کم ندارند،  اما مشکلات بسیاری در هنگام استفاده از آنها به وقوع می‌پیوندد. پس از یک تحقیق اجمالی برای خرید یک کانتینر دست دوم استفاده از مشاوره یک کارشناس بسیار راهگشا خواهد بود.

سرفصل‌ها

آخرین مقالات

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات کانتینر و کانکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما