با ما در ارتباط باشید

کانتینر 10 فوت، 30 فوت و 45 فوت

کانتینر 30 فوت | کانتینر 10 فوت | کانتینر 45 فوت

سرفصل‌ها

در سال‌های بسیار دور برای حمل کردن انواع کالا، از کامیون‌های بارگیری جهت انتقال محصولات به بنادر استفاده می‌شد و سپس محصولات با زحمت فراوان از کامیون تخلیه، و در کشتی بارگیری می‌شد. این پروسه بسیار سخت و طولانی بود، از طرفی دیگر ظرفیت جابه‌جایی بار با کامیون بسیار پایین بود و به همین علت، عملیات انتقال محصولات به مقصد مورد نظر تا چندین روز به درازا می‌کشید.

با پیدایش ابزارهای کاربردی همچون کانتینر، دیگر در شروع پروسه‌ی انتقال، محصولات در کانتینر گذاشته می‌شد و به مقاصد مختلف ارسال می‌گردید. چیزی نگذشت که این ابزار به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ساخته شده در صنعت حمل و نقل، آن هم در مقیاس جهانی تبدیل شد و مورد استقبال بسیاری از افراد و شرکت‌ها قرار گرفت. حال با عنایت به این استقبال پر شور از این ابزار، سعی خواهیم کرد در این مقاله توضیحاتی جامع در خصوص گونه‌های مهم و پرکاربرد این محصولات یعنی کانتینر 10 فوت، 30 فوت و 45 فوت ارائه دهیم.

 

کانتینر 10 فوت

کانتینر 10 فوت از پرکاربردترین مدل‌ها برای نگهداری از وسایل به شکل انباری است و در مواقع کمی برای حمل و نقل استفاده می‌شود. شاید بتوان این‌طور گفت که از کانتینر 10 فوت جهت حمل‌ونقل برای ترانزیت کالا در موارد خاصی استفاده می‌شود و هزینه اندکی برای انبارداری و گمرک و صد البته حمل و نقل توسط کشتی به همراه خواهد داشت.

 

خرید و فروش کانتینر 10 فوت

 

کانتینر 10 فوت غالبا برای اجاره انباری در ایران رایج است و با عرض 2.5 متر و طول 3 متر به‌صورت یک انبار دارای سقف با مساحت 7.5 مترمربع می‌باشد. اگر یک محیط سقف‌دار برای انبار اسباب و اساس منزل نیاز دارید که گنجایش آن به اندازه نصف یک خاور و یا یک نیسان باشد، ، پیشنهاد ما به شما کانتینر 10 فوت است. این کار هزینه بسیار پایینی برای اجاره ماهیانه با خود به‌همراه دارد و برای خرید و دریافت مشاوره می‌توان اطلاعات کافی را از مراکز فروش کسب کرد.

 

کانتینر 30 فوت

کانتینر 30 فوت با در نظر گرفتن شرایط، ساختار و متریالی که در تولید آن استفاده شده است می‌تواند رنج‌های مختلف قیمتی را شامل شود. این مدل از نظر نوع کاربری شامل گونه‌های مختلفی می‌باشد که هر یک برای نوع خاصی از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کانتینر 35 فوت

 

مزایای کانتینر 30 فوت

از ویژگی‌های مهم کانتینر 30 فوت می‌توان به محافظت از محصولات در مقابل حوادث طبیعی همچون باد، باران، آفتاب سوزان و … اشاره کرد که در هر جغرافیا چالش‌های خودش را دارد. دیگر ویژگی، تضمین امنیت محصولات در مقابل سرقت در طول مسیر حمل است که یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها به شمار می‌رود. از ویژگی‌های مهم دیگر کانتینر 30 فوت، می‌توان به آسان شدن فرآیند تخلیه و بارگیری، سهولت در دسته بندی کردن مرسوله‌ها در محوطه‌ها و کشتی‌ها اشاره کرد.

 

کانتینر 45 فوت

آخرین مجموعه‌ای که مورد بررسی قرار می‌دهیم، کانتینرهای 45 فوت هستند. این محصولات اغلب در کشور آمریکا استفاده می‌شوند. کانتینر 45 فوت عرض و ارتفاعی به اندازه‌ی کانتینر 40 فوت دارد اما طول آن 1.5 متر بیشتر است. توصیه می‌شود که اگر در جستجوی فضای بیشتری هستید، کانتینرهای 45 فوت را انتخاب نکنید چرا که در این حالت تنها به اندازه 1.5 متر اضافه‌تر خواهید داشت اما در مقابل باید هزینه‌ی بسیار زیادی بپردازید.

 

خرید و فروش کانتینر 45 فوت

 

جنس و کیفیت

کیفیت بی‌شک از آن دسته مواردی است که ارتباط مستقیمی با ابعاد کانتینر ندارد و صرفاً باید مطابق استانداردهای بین‌المللی برای تمام کانتینرها باشد. یک کانتینر استاندارد و مناسب از ورقه‌های فولاد ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب ساخته می‌شود و در برخی موارد حتی میزان عایق حرارتی و صوتی آن بسیار مهم می‌باشد (با توجه به کالایی که حمل می‌شود)

 

قیمت و خرید کانتینر 10 فوت، 30 فوت و 45 فوت

با نگارش مطالب فوق، امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب کانتینر موردنظرتان یاری کنیم؛ چراکه شناخت و تحقیق قبل از خرید در مورد یک کانتینر بسیار مفید و تأثیرگذار می‌باشد. تنها کافی است با اطلاعات بالا پیش بروید و از ضرر احتمالی، که ممکن است حاصل از پرداخت هزینه‌ی گزاف در قبال کانتینری که در نهایت مناسبتان نیست و بازدهی چشم‌گیری ندارد، جلوگیری کنید. جهت اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره‌های پایین صفحه تماس حاصل نمایید.

سرفصل‌ها

آخرین مقالات

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات کانتینر و کانکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما